Friday, April 3, 2009

Tension

bln nih la bln paling tension
ngan nk siapkan assignment...n 1st paper aku start 20hb..aku xstudi menda lagi..
menci tau.. ngan ader interview khamis depan..pergi la kan.. ala jawatan pembantu tadbir bhgn kewangan je.. gatai aku isi spa..kalu aku xisi nanti mak aku bebel..
laki aku lak dok perli2..sape bg keje, sape nk jaga anak2.... elaun xmao tambah..
ngan diet dh buang ke laut..jogging n workout pun dh stop sejak aku terpeliuk kaki..
kdg2 nk jln pun sakit tau..padahal mmg malas..
ntah brp berat aku...
peyod blum tiba..br lewat 1wks..
so nk beli upt.. cam xpeknen pun.. layan je la..
ok la..aku nk tido..esok xtau aper activities..

2 comments:

linda said...

wei farah!!!!!! ko study cos ape ek?? ko nk kje gov ker??? bile nk berjumpaan?? meh la plan....kitorg nk jupe ko sesgt tau.....kite buat ala-ala reunion..just 4 of us.... ok x? pe2 pun miss u so much dear.... kaki tu g la urut...

sahira said...

sama coz ngan ko la linda..marketing..ala aku appy keje pembantu tadbir je..mak aku busy kalu aku xapply.. dh pen. pegawai tadbir asyik xdpt je