Tuesday, April 21, 2009

Exam

esok exam tp aku rase satu menda pun xingat..
menci nyer..minum kopi iyer2 la..
tp bile bukak je buku terus ngantuk..tp kalu menghadap tenet tahan lak mata
menci nyer..esok la dh la pagi2 kena gerak..
kalu paper ptg ok la jugak..
aiqal dh excited nk g umah pengasuh die yg lama
selalu tanya bile aiqal nk g sana lagi
seronok kot..
dok umah asyik menghadap muka mama die je..
pastuh asyik2 kena marah..
aisya nangis kejap je..pastuh ader geng senyap la..
cuma risau kul 12 aiqal g skolah..aku kul 12 br abis..
so paling cepat pun kul 1 la br sampai..
takut die melalak nk ikut je..pasal sekrg ari2 g anta abg..
hrp2 ok la..pandai2 la akak tuh pujuk..yg paling best 2-2 anak aku mkn dgn byk nyer..nih mesti kes takut kot.. rasa nk kena aku masak2..pastuh time lunch aku anta umah akak tuh..tlg suap nasi...

No comments: