Saturday, April 25, 2009

Aktiviti Hari Sabtu


cr skirt kat parkson n isetan..tp xde sales la.. so beli tshirt je..pasal anak dara den nih dh muncung.. cam budak besar lak bile pakai ngan skirt.. suar jeans byk la.. tp dh niat mau beli skirt so kena cr skirt la.. comey je tgk kyra pakai skirt..
cuci2 mata kat toyrus...xbeli menda pun..
nanti la mama beli kat aisya.. baby alive tuh xdapek..ader yg murah2 dlm rm50
comey x saya.. saje bg pakai gaun..dh lama bersawang..kekeke
asyik pakai jeans aje..

pagi2 lagi dh kuar bekpes kat luar..
laki aku la nih...aku tanya nk bekpes aper.. aku selamber je jwb roti la..
bole die cebik.. ok aper bekpes ngan roti..nk jugak nasi..susah betul ore kelate nih
pastuh kalu aku goreng mee ke..bihun ke..nasi goreng mesti bebel2..asyik2 benda sama..
nk jugak nasi berlauk die tuh..sanggup tuh bekpes kat wangsa maju..jauh kan..
layan je..selamat aku xyah masak..cuma nanti dh pindah umah xkan giler ko nk bekpes kat wangsa maju.. kena cr kedai yg laki aku minat la..
pastuh xtau n k g mana.. xleh g jauh2 ptg laki aku nk tgh bola..aper lagii Kelantan vs Selangor la..xbwk aiqal la..bahaya..kang ader org gaduh naya bujang aku tuh..'
laki aku syok la abis satu kpg geng2 die kat kelate tuh turun..jupe la geng2 die la..
aku nih xminat betul bola..xpernah langsung teman die tgk..baik aku dok umah tido..pastuh kitorang g klcc la..jln2 cr mkn..
n wat sekian kali masuk kedai levis.. xdapek lagi suar..uwaaaa menci tau..
nanti uplod pic..malas nk ambik camera.. yg suka nyer dh muat size 27.. tp kain cam xbest..pastuh try yg skinny laki aku cam xsuka je.. xpe la cr tempat lain...coz aku tgk kat giant shah alam arituh cam lagi menarik..tp nk ke sana tuh bile la ntah...

No comments: