Monday, April 20, 2009

Aisya

nih la senyum..aper la senyum tutup mata
saje gatai nk ambik pic aisya..mood tgh baik

suka sgt xyah masak semlm..
laki aku nk mkn singgang ikan n kerabu kaki ayam..sedap tau..
aku nih xleh la nk snap pic makanan..nanti laki aku kata aku kemaruk camera..
n kalu mkn kat sn aiqal seperti biasa akan mkn byk..padahal lauk ayam goreng kunyit je
tuh la nk kitorang laki bini nk mkn sedap2 pun serba salah..pasal aiqal nih mmg cerewet skit..
ari2 lauk ayam.. kdg2 1wks 2ekor ayam tau kat umah ni..
tgk aisya sampai bole nangis kalu aku pakaikan singlet ngan skirt..
aisya nih kalu bole nk ikut aper yg aiqal pakai..kira aiqal nih idola die la..
bile pujuk ckp cantik br senyap..
dh lama xbeli baju anak2..papa bile nk beli baju utk raya..
laki aku tuh dpt bonus pun kedekut tau..
mak aku kata sesuai aku dpt laki cam laki aku
kalu sama2 boros xde harta la kitorang.. kdg2 tuh rasa bersyukur.. tp kdg2 tension..mau shoppping la..uwaaa..menci tau..
bile aku mintak mcm2..start la bebel2.. sedar la sekejap..sekejap je la..
nanti mula la stori planinng die.. nk saving byk mana..utk education anak2 lagi, mana tau nanti dh xde loan2..konon2 nk suruh aiqal jd pilot..

No comments: