Saturday, April 25, 2009

saje masuk mothercare..sekali aisya nampak selipar yg die pakai dulu..
dh ketat la..kena la beli coz die nk mengamuk2 nk..xmao kuar..
yg nih skinny size 27 gak.. best sgt kain die..lembut n sedap
tp aku tgk laki aku cam xkenan je aku pakai skinny..ader ke die kata budak2 punk je pakai skinny....xtau fesyen betul laki aku nih.. kalu xde jugak pasni mmg aku ambik yg skinny nih la jugak..coz jeans byk dh longgar yg size 28.. xsedap pakai.. kalu beli skinny jeans kena pakai baju labuh la skit..
yg nih lak cam xlawa..aku nak 501 cam laki aku..
papa xleh ke nk beli 501..kekekekke
selagi xdpt rembat jeans levis..selagi tuh la aku meroyan...
xde rezeki lagi la..
yg nih size 27 tau tp laki aku xkenan..pasal boot cut..

2 comments:

dewi said...

yuhuuu, ajar laa camna nak kurus nieh?? hehehehe
ko dah pindah ke?

sahira said...

ala aku bkn pandai sgt..jaga mkn, aku still mkn nasi tp satu senduk je..exercise.. maybe dlm bln 5 or 6..nanti lepak umah aku br senang nk stori...