Sunday, April 19, 2009

Aktiviti Hari Ahad




aku arinih pagi2 dh kuar g beli lauk..penuhkan peti ais..malas nk kuar beli skit2..
pastuh wat bekpes.. xtau nk masak aper..aku masak nasi + goreng daging kicap.. coz semlm xmkn nasi mesti laki aku n aiqal lapa..xtau nk beli bekpes aper kat luar..so aku masak la simple2..laki aku xberapa berkenan sgt makanan yg jual kat gerai2 area bkt indah nih..xsedap la..tuh malas nk beli..
pas bekpes lepak2 baca paper.. laki aku ajak kuar..jupe org..
cam jd lak beli kete 2nd hand.. member die xlarat nk byr dh honda civic tuh..so jual murah2 la.. so jimat la duit utk kete..pasal rasenyer budget utk umah dh lari.. so xdpt la beli kete baru..aku xkisah asal laki aku suka..
pastuh g c4 ingat nk beli jeans..uwaaaa menci tau size 28 xbyk pun kat kedai nih.. ader 3jenis je..aku try cam xcantik je cutting die..aduh kena kurus lagi la gamak nyer..teringin betul nk beli levis nih..menci tau.. yg aku try dulu dh xde.. nk mtk size 28 pun cam malu..

No comments: