Sunday, April 12, 2009

Aktiviti Hari Ahad..



mesti bosan asyik2 pic tayang baju je..nk wat camne addicted sekrg nih
tp aku xbeli pun baju2 nih..saje nk try..pasal xde lagi kimono maxi dress..kalu ader duit confirm aku dh rembat..tp lain kali la, next mth nk kirim kat adik aku...kat sn murah2..kimono maxi dress tuh rm59.50 n kimono dress rm32.90..bln nih byk guna duit la..bebel lak laki aku, asyik2 baju baru je..
nih kat ikano..kat kedai Love iT tuh.. sanggup aku g Ikano pasal aku dh craving steamboat dkt2 kedai baju nih la..cuci2 mata la lepas kenyang makan.. sape2 suka steamboat should try la kat kedai..aku g ngan adik aku..lupa lak nk ambik gambar ngan adik aku..sedap sgt mkn.. pas class kul 10 aku terus la berzuss g sana..sian laki aku jaga anak2..

ala bkn selalu tau.. dh tahan nk makan sgt nih.. jeles asyik adik aku je yg mkn..die lagi teruk almost every wks g makan tau..kuah tomyan die mmg favalous.. aku xleh ajak laki aku pasal kedai nih xde tanda halal.. tau je la laki aku cerewet..

pas g ikano terus la balik..alih2 laki aku sms die kat delifrance ampang point..xaci sungguh xtunggu aku..padahal aku dh kenyang mkn..kekkekee
terus jupe kat AP.. tinggal kete aku kat sana gerak naik kete abah aku..
g show room honda..malu nk ambik pic..nanti laki aku bebel..
padahal bkn ader org pun.. insyaallah beli la kot honda civic..sian kat aiqal..

pastuh g pwtc aiqal lak ajak tgk smart kids tuh..ramai lak org..
pusing2 terus laki aku ajak balik..
mengamuk la aiqal..xpuas lagi..
pastuh konon2 nak jln2 kat klcc.. lupa lak ader PC Fair.. terus xjd g..
xkuasa la nk masuk klcc time nih..dulu pernah g..giler ramai org..nk jln pun susah..
alih2 g tgk dapur n hob kt ampang point blk..
xbeli jgk..ntah bile nk beli pun xtau..
pastuh mkn2.. balik..
mmg penat la..aku dr pagi gerak g shah alam ader class..pastuh sambung jln2..nk magrib br sampai umah..
nasib baik umah xbersepah..nih mesti lama laki aku dok ampang point..kalu x jgn hrp la..

No comments: