Saturday, April 18, 2009

Aktiviti Hari Sabtu

hari nih pagi2 dh kuar..bekpes..aiqal nk makan roti canai..
pastuh g tgk umah..coz ader org nk ukur 4 kitchen cabinet n wardrobe..
so settle la utk umah..kalu siap insyallah pindah la..
panas betul arinih..dh la lama tunggu org tuh ukur..
pastuh g midvalley.. jln2 je..xbeli aper2 pun..
ikut hati byk je baju yg kenan..tp cam malas..ingat nk beli jeans..tgk la esok laki aku ajak g beli..
ingat nk tunggu kurus lagi..cam lambat je..dh la workout pun dh ke laut.. makan pun ikut sesuka hati je..timbang pun berat dh 59kg..camne la nk capai target 55kg.. tgk la pas exam last paper 30hb start blk..
kete laki aku yg hilang tuh polis dh jupe kat banting..jupe pasal kete tuh accident n langgar kete org lain, pastuh org yg curi tuh tinggal je kete tuh..org yg kena langgar tuh la report mesti la nk claim insurance kan..
pastuh laki aku tgh try ejas polis xmao ambik kete.. hrp2 bole la..ntah aper dh jd kat kete tuh..mesti jahanam...
sian kat aiqal.. dh la kutuk kete kecik aku tuh buruk...sejak pinjam kete parents aku nih..xmao naik kete kecik aku tuh..hampeh betul..

No comments: