Friday, April 10, 2009

Baju baru aisya

baju tido nih die suka..nanti kita beli lagi..
coz baju tido aisya dh pendek2..pakai lagi...
actually die xmao try pun dress nih..aku dh hangin main ambik je
sempat la try yg size 18-24mth pendek aku pun main ambik je yg 2yr nyer..
sekali balik try labuh la pulak..xleh pakai lagi..tgk la mulut perli kat aku..
dh lama sgt aku tahan nk beli baju aisya..
tuh pun nasib baik xde kete..kalu x mmg aku membeli jugak
nih dh ade kete xreti dok diam..pas anta aiqal g skolah aku merayau..
g dkt2 je ampang point la..kat BO xde yg menarik..masuk reject shop..aduh cantik2 lak baju tido..geram sungguh aku..comey2 lak tuh.. pastuh nk cr dress simple2 kat aisya..asyik2 pakai jeans je..dh cam jantan anak dara aku nih...asyik2 mtk baju upin n ipin..baju lain xberusik..kalu aku bg pakai skirt melalak..nk jeans cam abg..nih la padah ader abg..

No comments: