Monday, April 20, 2009

Berangan










cousin aku study kat UK..offer nk suruh diorg beli aper2 ke..
diorg nk balik sn bln 9..cousin aku wat PhD..nk abis dh n bln 9 nih diorg guna kontena la..coz cousin aku beli kete kat sana..
mcm2 la dlm otak aku nih.. tp xleh la byk2..mampus aku nk byr kan..
dh kecek laki aku nk beli handbag.. surf internet byk nyer..rambang mata aku..
aku dh list kat cousin aku.. nanti diorg cr la..coz bln 7 ader sales
baju bajan tuh malas la.. ingat nk kirim benda2 yg besar.. maclaren nih cam ok je..
cousin aku ckp LV n Burberry ader yg murah..cam xsesuai je aku nk pakai.. aku ader beli handbag LV petaling street mari laki aku bantai gelak.. siot je..tp org ckp aku beli ori..yg penting kena konfiden kan...

1 comment:

theywe said...

weiii ko dah pindah ke? sila la telefon aku, masak pastu ajak aku makan!! camna diet dah kurus ke? ajar aku lak!! pas nie leh la bawak ko g jogging kat bukit jalil