Friday, April 10, 2009

Merapu2

lately nih malas nk update blog..xde pun ambik gambar2 baru..malas..
nk citer pasal g interview khamis lepas...ikut hati malas nk g pasal pembantu tadbir kewangan..tp g je la mane tau ader rezeki..aku ingat cepat cam dulu sekali aku dpt no 15..yg terakhir utk bilik tuh.. kul 12.30tghari br aku interview..aku jwb ala kadar je..xde mood..nk2 batuk n selsema.. n paling menyampah dh tau aku dh ader laki n anak 2 tanya lagi kalu kena posting g sarawak nk g ke x...menci tau..interview dulu pun tanya gak..lantak la..aku xberhrp sgt..
tp time laki aku kedekut duit mula la nk keje balik..tp bile pk balik aku nih jenis xreti bersyukur.. insaf kejap...kejap je la.. laki aku bkn kedekut tp style die tanya duit aku nk wat aper..lagipun byk nk guna duit kan..nak beli kete lagi..nk beli brg2 umah lagi..nk wat investment lagi..bini die reti nk berabis je..
laki aku target nk ader cash yg cukup..ader la jumlah die coz die nk balik kelate,target lagi 5thn..hrp2 xcukup la, xbaik kan..xsuka tau balik kpg..kita kan muda lagi..xleh la aku merayau2..
dlm hati geram je nk keje balik..tp tgk anak2 aku cam sian lak..
masa g interview aku anta kat pengasuh aiqal yg lama.. sedih lak aisya nangis nak balik..tp kejap je.. sekrg seronok lak nk g sana.. nanti aku exam kena anta sana lagi la..
this wks busy skit...pinjam kete abah aku..so panjang kaki la aku..pastuh kena anta n ambik aiqal..die xmao tumpang jiran aku.. kalu jiran aku ambik,
blk mesti komplain..apsal mama xambik..
aku akan ader kete sampai 30hb.. time kete ader duit lak tgh sengkek...cepat je abis duit..xbeli aper2 pun.. just mkn2 ngan anak2.. 'papa tlg tambah elaun' mau kena bebel ngan laki aku nih..

No comments: