Sunday, May 17, 2009

Hasil rembatan

nih hadiah utk cikgu nani aiqal.. ingat nk cr hadiah kat kedai rm2..byk cantik2..bole beli kat semua cikgu..xsempat lak..td singgah klcc.. dh kul 9mlm..aku pun malas nk singgah..sudah penat giler..
so kena beli satu je..esok pagi ingat nk beli kek la..aku xtau nk bwk makanan aper..nk wat sendiri sesgt la malas.. tgk la pagi esok camne..kot aku nk wat agar2 ke..aiqal seronok 1st time celebrate hari guru..exicted nk bwk nih g skolah esok..lupa la nk ckp esok ader sambutan hari guru kat skolah aiqal..

nih selipar crocs laki aku beli utk mil aku..ingat die beli kat aku..ader 40% jd rm80..
aku ckp cam xsesuai je mil aku pakai..better die beli scholl kalu nk murah skit pun byk aper..bole bwk jln2 sekali..nih ader org lain yg rembat..n2 anak2 sedara laki aku...

xbyk pun hasil rembatan semlm.. skirt kat aisya..dh pun pakai semlm
suar levis aiqal pun dh rasmi..ingat nanti nk beli levis 501 kat aiqal..sgt2 la cantik.. pasal aiqal dh request aiqal nk suar cam papa..hampeh punya anak..nk yg mahal2 je..
pastuh aiqal nk cr tshirt sama kaler ngan tshirt laki aku..boria la konon
sekrg kalu kuar die tunggu laki aku pakai bj br die g ambik yg sama kaler cam laki aku..
so tshirt kaler merah byk dh kecik..beli la sehelai..byk yg xde size..lain kali beli lagi..budget utk bln nih dh abis..

No comments: