Wednesday, May 13, 2009

Day out with tok ma n my sis

aisya dh penat.. sian die..
adik aku mesti marah coz ltk pic nih..kekekkeke..

kat klcc ambik semua kedai handbag kitorang terjah..uwaaa sudah kenan itu handbag coach la..
laki aku xbaik hati ke nak beli.. mengidam giler dh tau...
g klcc mak aku xbeli menda pun.. ader yg kenan sampai 5k..
xde la budget sampai ke situ.. mak aku dh pencen.. malas nk mahai2 sgt..
dh la mak aku nih bab handbag sesgt la cerewet.. xmao yg lembik2.. nk ader byk pocket..
letih aku melayan..
bole la die tido.. kena dukung..aduh hazab betul..menyesal xbwk stroller..berat tau..
nampak je kurus..
aisya wat perangai betul..dh la aku xbwk stroller..dlm kete laki aku
bole die xmao jln..nk dukung..
sakit kaki2 aku..malam td mmg lenguh la kaki..

the only my sister.. tembun kan die.. org suruh diet malas..
makan selera mahai2...
semlm day out bersama tok ma n adik ku.. mak aku la sibuk sgt nk cr handbag..
memula g sogo..lama giler x g sogo..dh siap ke parking kat basement tuh.. iyer g 2kali xde parking..so mmg laki aku xmao g la..lagipun xde brand feveret die kat sogo..tuh lagi la lama x g sana.. g sogo pun nk ambik kad member braun buffel mak aku.. so jln2 la kejap.. mak aku kenan satu braun buffel aku ajak g klcc jln2 kat sana..kot2 ader kenan..

No comments: