Friday, May 8, 2009

Weekend

xde aper pun yg best this weeks.. biasa2 je layan anak2..
pastuh masak..bosan kan.. tp kdg2 rase berbaloi la anak2 dpn mata
tp kdg2 rase nk keje.. bosan gak dok umah nih..
nak2 time aku meroyan nk shopping..
weekend nih cam biasa la nk settlekan hal umah lagi
selagi xsiap selagi la pening.. laki aku lagi penin dok kira budget
mak aku pun sampai esok..ingat nk order gak cupcakes ngan ayu..tp susah la kete ader satu nih..pyh lak nk g ambik..xpe la beli je la kat SR nanti..
pastuh nk plan nak ajar Aisya minum susu dlm botol or cawan
bln 7 nih die dh 2thn..so lagi 2bln utk bf.. sgt2 la letih bf nih.. kalu botol bg kat die bole la wat keje2 lain..nih kejap2 nk susu2..kejap2 nk susu.. dh la aksi masa BF tuh sgt2 la lasak.. sakit bdn aku.. kalu botol tuh cam xjln je.. coz pernah try gak bg susu aiqal.. mmg die xisap pun.. lately nih aiqal nk minun pakai cawan aisya pun sama sibuk nk minum..sedap die kata. pastuh aku wat susu anlene aku pun die sibuk nk try.. so nak kena beli susu la nih.. dutch lady sudah la kot.. try dulu.. kang beli yg mahai2 xmao minum lak..
ok la nk prepare bekpes..tp still xtau nk masak aper..

No comments: