Wednesday, May 13, 2009

Shopping

nih bedsheet + comforter utk aiqal..coz murah..
tgk yg thomas n friends.. mahai la.. xkan nk ader satu set je kan..
yg nih tok ma blanje so nanti suruh papa beli lagi ok aiqal..
suka betul aiqal..sian aisya nak jugak.. aisya xde katil..kan tdo bwh ketiak mama..
aisya kitorang beli die cookies..abis 100gram kat die sorang..
pastuh yg lawak..mak aku tunjuk tshirt kat die..nk x.. senyum2 nak..
pastuh mak aku tunjuk gaun..bole die mengeleng..
hasil rembatan semlm.. xbyk pun..
baju bajan pun mahai2..baik beli online
sandal crocs nih adik aku yg iyer2 paksa aku beli..
mahai kan just camni je..tp sedap..aku pernah try yg die nyer..
ader yg new design tp aku xkenan sgt..ambik la hitam senang nk macthing..adik aku nyer pink campur ngan grey yerk..cepat kotor skit
semua nih mak aku blanje..tq mama.. tua2 pun parents blanje..
adik aku xbeli aper..coz die nk g bali hujung bln...save la kan..

No comments: