Saturday, May 23, 2009

Hari Sabtu



singgah klcc jap.. nk settlekan hal tv.. punya la poyo.. org lain dh lama pakai tv lcd...plasma..
nih..kitorang br nk beli...
dok tangguh la.. konon2 utk umah baru..

ingat nk singgah Marcy..sekali xde lak nk u-turn..so xdapek la nk beli langsir lagi
laki aku nih dr dulu dh aku ajak beli langsir..
mesti ader je alasan..padahal kena la beli awal kan.. lain la kalu nk beli yg ready made..
hangin betul kdg2.. mmg esok kalu aku ajak ader je alasan mmg aku malas nk layan
tepek la surat khabar kat tingkap tuh.. kalu die serah kat aku mmg dh lama aku beli..
nih nak kena ikut taste die... ader la beli yg ready made..malas dh aku nk suruh mak aku jahit..
yg mak siap offer nk jahit..

arinih g tgk umah lagi..lambat lak progress kontraktor nih..
suppose dh siap la.. tgk camtuh je..just siap pasang lampu je..
pastuh bole die pasang awning yg murah tuh..
kalu camtuh nyer awning baik xyah..buruk sgt... dh la lambat..

cewah aku dh try posing kat cermin br..
actually nk tunjuk jeans br..menyesal nyer la xambik size 27.. cam longgar skit..
kalu basuh byk x nih confirm la longgar lagi
tuh xdiet sgt.. ntah lama xtimbang brp ntah berat..
workout pun dh ke laut.. kdg2 je time rajin wat..
just jaga mkn je..

4 comments:

CS @ Mama AA's said...

hehe sya pun tgh tggu umah siap...

x saba kan?

mama idzareef said...

salma kenal..

sahira said...

salam mama idzareef

sahira said...

mmg xsabar pun..nak2 kitorang nih dh 6thn dok apartment