Saturday, May 30, 2009

Balik Kpg

sempat lagi tuh nk update blog
br je siap kemas2 umah..baju je xsiap pack..
yg laki aku nyer la.. yg anak2 dh siap masuk dlm kete dh..
dh la naik kete kecik aku tuh..pastuh penuh ngan kain langsir..mmg padat la..
dh settle bhgn langsir..letih aku minggu nih.. last2 beli kat nagoya je.. murah skit..nanti2 ekonomi dh ok br la kita beli kat macy.. nasib baik mak aku nk jahit.nk hrpkan aku jadi kain menda ntah la.. so sempat la hjg bln 6 nanti mak aku turun kl lagi..
umah sepah giler..
semlm g ambik adik aku kat lcct..dh la kitorang lambat bebel2 la minah tuh..
pastuh sempat lagi g low yat..padahal nk cr beg camcorder je..punya la ramai org..
pastuh g c4 wangsa maju.. pun ramai org gak..tension aku..penat sgt2..
ok la selamat bercuti kat semua org..aku kat kpg 1wks tau..
tahap gaban la aku kat umah mil aku..bosan tau.. laki aku suka balik lama2..
aiqal mesti bebel2.. sekrg kan musim panas.. sekrg nk dok dlm aircon memanjang.. ader peluang la yerk dok umah parents aku lama2...ekkekeke..
balik umah mak aku pun ari khamis..ari rabu br mak aku sampai dr kl..
ok chow

No comments: