Sunday, May 17, 2009

Peti ais

geram xtgk peti ais yg camni..aiqal sgt2 la suka..request kat papa die..
xdapek la nk beli anak hoi..mahai sgt..
pastuh confirm akan cepat rosak..mesti skit2 nk air..
kalu g mane2 kedai mesti die tuju yg camni.. siap berlakon2 la..
nih kat kedai BEST Klcc..kedai yg sgt best..
td penat2 pun singgah gak coz nk byk balance tv..kan panasonic ader promotion last mth.. dpt camcorder..dh byr deposit rm300..sekali camcorder dh abis..nk bg camera..hangin la laki aku..yg bengong je budak cina tuh dh swep cc laki aku yg balance tv tuh br ckp camcorder dh abis.. mengamuk la laki aku..nk cancel...xmao beli.. kitorang beli cepat2 padahal umah pun blum siap psl nk camcorder..nih pun coz aiqal suka sgt ambik video..
sekali xde sape x hangin.. lama giler kitorang tunggu
ngan nk cancel bal.. tuh..pastuh deposit pun byr ngan cc..
last2 bos die jugak yg kuar... bg sampai esok..kalu xde gak camcorder br leh cancel..
meroyan aku update blog..esok laki aku o/s..jumaat br balik.. mesti dh mlz nk citer menda lama kan...
aduh 5hari tuh..cam nak terbang nun ke shah alam..
kalu ader kete dh lama..xyah offer..

1 comment:

Mamamanja said...

besor peti esnya... canggih lak tu heheheh