Saturday, May 16, 2009

Aktiviti Sabtu

mesti menyampah tgk pose aku ngan suar jeans..
akhirnya dpt jugak aku beli levis..nih laki aku xoffer pun..aku tgk die tgh try aku pun mtk gak..
pastuh nampak cam ok terus aku ltk kat kaunter..jahat x...nih pasal tgh marah la..
pastuh laki aku perli..ader org xmalu..biar la xmalu pun..asal aku dpt jeans..
ingat nk ambik size 27..laki aku kata yg nih pun dh ketat..dh la kutuk2 aku ambik jeans curve konon.. beli lebih dr rm400 dpt jd member.. ok la.. nanti bole beli lagi.. coz b4 nih malu giler nk try kat levis..gemukss kan..
ok x pakai ngan sandal crocs.. xsakit kaki pun.. tq mama coz blanje..kekeke..bln nih byk org blanje..
nih nak kenen laki aku handbag coach lak..ntah bile la dpt..
budak2 nih kalu kat tempat buku2 nih suka la..

nih tgh tunggu laki aku la..dh la janji kul 2 ngan parents aku..semua cancel...geram sungguh tau..

dh la melayan 2 beradik nih bukan main susah
ngan aisya mengade2.. time org ramai la die nk menyusu.. xkan aku nk selak depan2 org ramai..kalu kat kedai mkn ok la jugak.. melalak2..bg kat papa die br senyap skit..
dh la nk suruh try skirt bkn main susah.. arini dpt la rembat 2 helai skirt.. laki aku pun suruh aisya pk skirt..stop dulu beli suar..
br balik.. bengang la jugak..aper yg dirancang xjd..nih semua laki aku la..
xdapek aku nk mkn kat TGI..hampeh betul.. parents aku n adik aku mkn kat sana..
pastuh ingat nk g tgk umah.. mak aku nk ukur langsir..semua xjd.. geram sampai aku xmakan td.. berbunyi2 perut aku..
dh kul 3 baru laki aku offer nk g tgk umah ke..xpayah..abah aku kul 4ptg kena g klang..

No comments: