Friday, September 11, 2009

Raya

tgk la rambut..dh la skit pastuh kea ikat kalu x serebek giler..
nih la handbag elle..sibuk anak dara aku nk try..gatai lak aku ambik kaler putih..mmg kena jaga giler la..xleh wat lasak2...uwaaaa nk handbag dkny... papa xnak sponsor lagi ke...sian tau kat mak buyung nih ..

gatai nk wat manik camne..penat la..dh la manik xcukup.. jap lagi nk tambah...nih tgn blum siap lagi..hrp2 sempat..kang ader aku rembat baju mak aku.. cam biasa la tiap2 thn selalu pinjam baju die.. mak aku nih dr dulu mmg giler wat baju, tang kain2 nih mmg mama aku xkedekut la, dr kecik dh ajar aku kain2 mahal2 nih ..xreti la kain2 murah.. tp sejak dh kahwin nih kena cut la skit budget utk kain, nak2 raya kat mache cam beriya sgt..thn nih mama aku xde sponsor pun..

sebenarnyer malu nk tepek..iyer la mane la aku pandai jahit2 nih..bile ambik pic aduh sengeh2 aku jahit..lantak la.. coz bile aku try pakai nampak ok la..nampak la jahit sendiri. xsiap lagi sebenarnyer.. xlarat la..nanti sambung kat kelate la.. nk settle hal2 umah..iron bj keje papa...packing brg.. dh settle tingal skit2 je..

No comments: