Thursday, September 3, 2009

celoteh2

esok sogo ader preview sales kan..kalu mak aku ader confirm aku dh ajak die
tp cam xde menda nk beli pun..kalu laki aku ajak pun cam nk beli periuk belanga utk umah baru..
tp budget lum cukup..lagipun ntah bile kitorang nk pindah
ader ke laki aku suruh g sogo nk kirim suar kecik..xberbaloi langsung
baju bajan laki aku mmg xlayan kat sogo..selalu kutuk kalu aku suruh beli johnmaster...nanti umur 40thn br die nk beli.. selalu baju kat isetan je la..
thn nih xde lak isetan preview sales..biasa kitorang bukak kat klcc.. PIL aku la mintak selipar crocs..nk pakai kat umah je lak tuh..kan arituh beli kat MIL aku.. better beli School murah pun murah..pastuh cam cantik skit kot bwk berjln..
aku nk beli handbag pun laki aku xlayan..sian kan..
dh la 6/9 nih ari ahad anniversary yg ke 6..xde present ke papa.. cam kejap je dh 6thn kahwin..
my sis ajak buka kat intai2..tgk la mood laki aku camne..
bln nih byk sgt dh guna duit.. mane la tau duit jatuh dr langit..
cam bosan betul raya thn nih.. padahal ok je..knape bosan coz aku xleh nk boros sgt..sian kan..
tuh la sape suruh xkeje..
this wks cam penat skit coz kena anta n ambik aiqal.. suruh tumpang jiran cam biasa siap menangis..sian lak.. melepas mama nk tgk cite 'demi cinta' cite tuh best giler dh tgk pun tp nk tgk lagi.. xpe tinggal seminggu je g skolah pastuh kita balik kelate..xsabar2 lak..tp sian lak laki aku kan.. pastuh cam berdebar nk bwk 2 beradik nih naik flight.. jgn wat hal sudah..

No comments: