Tuesday, September 29, 2009

Raya ke 4

gaun nih tok ma yg jahit..balance dr baju tok ma..next yr jahit byk2 lagi yerk..ekekkee
nasib baik ader jugak la pic2 ngan parents aku..camera aku lak wat hal..
hrp kat camera org lain je la..
kan best kalu ader photoghafer sendiri.. xyah suruh2..kekekeke..nih aku n adik aku dok berangan..nih kes laki2 kitorang mmg malas nk ambik pic kitorang

bole layan posssing..xpe nenek tiri aku ok..
nih Mama Yu..aunty aku..dh sememeh muka time nih..dr tengahari kuar..balik umah diorg ajak g umah nenek tiri lak.. layan je la..

tembun betul pic nih.. iyer la dh raya ke-4.. b4 raya timbang 59.3kg..sekali semlm timbang 63kg..mmg giler punya makan la..nak2 arinih aku mengidam nk mkn nasi dagang + gulai ikan tongkol..dgn semangat juang aku masak..nasi pass..tang gulai aku rasa kureng skit.. giler mkn byk..

1 comment:

eynda said...

Sama la...kena guna photograher lain...hubby payah betul nak suruh dia ambik kan gambar...kan best ada banyak gambar especially candid...