Saturday, September 5, 2009

Menu sahur


xpernah ambik pic masakan kan..pyh la nanti laki aku kata aku giler..
nih pun menu utk sahur td..ambik la sementara die tido lagi
nih feveret aku n laki aku...keresek.. die guna rempah ayam jugak tp santan skit je n bubuh kerisek la..pastuh guna bhgn2 tulang je..cam kaki ayam..leher ayam..sedap..laki aku kan hantu kaki ayam..mesti ader org geli kan..aku kalu g pasar kdg2 mintak kaki ayam yg org xnak
aku dh rebus lama laki aku ckp still keras.. kang td gas abis..patut masak lama lagi..
tuh la laki aku kedekut sgt nk beli 2tong gas..byk x dh aku suruh beli..
mak aku pun dh bebel...dh la kalu gas abis jgn hrp die angkut sampai atas..nasib baik la ader kedai bole anta..charge rm2
td lak sahur ngan sambal udang petai + ayam kampung..aku siap bertambah..nasib baik berat still 60.5kg..kalu masa peknen aisya aku dh 70.8kg..

No comments: