Monday, September 28, 2009

Raya ke 3


mek ct mane nih

susah nk ambik pic bujang aku coz raya thn nih busy giler...asyik main 24jam

mmg langsung xheran kat aku..aku hilang ke..aku kuar ke..

2wks la xpegang buku...xpe mama bg peluang aiqal main yerk..





raya thn nih anak dara aku kaki melaram..
abis die pakai gelang n rantai.. sampai nk ambik gelang mak aku la..
pastuh dok la puji rantai mak aku cantik...

raya thn nih bole xde pic ngan family aku..
sedih betul..time dh melawa xde la cameraman.. pastuh semua dh selekeh sibuk lak..
ala kadar je la

nih antara kaum kerabat belah abah aku la..
punya la penuh umah sampai xmenang tangan nk hidang makanan..
coz kumpul semua masa zohor...biasa xde la kumpul dlm satu masa..
lain kali kena wat khemah la.. sembelih seekor lembu ke br puas hati..
seronok jupe cousin2 yg dh lama xjupe


nih raya ke-3..aku malas nk ambik cable n camera..esok2 la yerk citer 1st raya

ari ke-3 baru aku g umah parents aku.. coz parents aku wat open house n tahlil utk arwah tok ayah n mok aku.. ajak semua adik beradik abah aku.. adik aku pun sampai kelate pagi tuh..so biasa nyer aku mmg akan dtg umah parents aku time adik aku ader la..

sian abah aku sedih abg aku still jugak xmao balik raya.. byk la menda yg jadi..aper2 aku selalu doakan abang aku akan balik..aper pun prob kena la bwk bincang

No comments: