Saturday, September 12, 2009

Jusco AU2

kenan giler bj tido nih..cotton..menyesal lak xambik lagi..takut aisya xsuka..kan die cerewet..
sekali terus nk pakai.. rm15.90.. yg tangan pendek pun ader..lain kali kita beli..
sandal PIL aku still xjupe..kalu esok xde lagi maybe laki aku ambik School..kat sn pun ader..


xtau nk bukak kat mana..last2 bukak kat kfc.. nasib baik..coz aku dh lama teringin nk kfc..
dh la lama kena beratur..dh time buka br laki aku dpt beli
nk cr baju tido je..bj2 lain dh cukup..
dh g jusco mane bole xsinggah sn.. dr mood ok terus jd mood cam aper..menyampah betul nk layan bujang aku nih..rm10 pun xcukup
nazak dh camera aku nih..aduh.. menci nyer la..teruk benor rupa pic
td g jusco AU je..laki aku pun kul 3ptg br sampai umah
ingat dh settle bab tinted kete..sekali blum la..iyer2 dok surf tenet mana y g elok still xleh nk decide nk ambik yg mana...mahai kan...2bln punya installment kete tau..
8kedai die g tadi.. pastuh punya la ramai org..sian laki aku..

No comments: