Saturday, September 5, 2009

KLCC

cantik x sandal nih..cantik kan, very lembut kulit die,aku la yg try, harga RM148.. bkn aku nyer..MIL aku..ader ke laki aku nk beli lagi crocs..kan dh beli arituh..better beli School..bole wat jln2..coz b4 nih aku tgk adik beradik laki aku beli selipar murah2 je..kedekut betul..aku dh lama suruh beli laki aku cam malas..pastuh masa balik bln 5 arituh MIL aku ader ckp tahan lama yerk selipar School aku..tgk la harga camne..dr dok beli yg murah2 tuh..coz MIL aku sakit kaki..pakai crocs dlm umah MIL aku ckp dh baik sakit tumit die.. utk PIL aku xtau nk beli brand aper, maybe crocs kot..tuh pasal budget raya dh lari..xpe la bkn selalu kan.. papa xnak beli kat mama ke..biasa setiap kali mama peknen kena beli sandal br.. 1st papa beli mama timberland..2nd clarks.. mau kena bebel..coz sandal2 tuh masih elok..menci tau..
aiqal pun dpt crocs..malas nk ambik pic.. aisya je xde..ntah cam xde kenan la..crocs aunty sya dh beli..dh lenjan pun..so ingat nk cr sandal ala2 girl skit utk pakai ngan bj kurung
lupa nk bgtau..beli handbag Elle je.. sian kann,iyer2 je mengidam coach..nk ambik guess cam lawa lak Elle, .. ntah bile la dpt coach.. nanti papa dpt duit dr langit..kena jimat2 la.. byk giler pakai duit tau sekrg..dh la laki aku dh start byr kete honda..pastuh blum tinted kete lagi..V-cool 2k.. tukar tayar satria..sian laki aku kan..nk beranak lagi.. coz beranak kali nih aku nk spend byk utk diri aku..nk berurut atleast 10x..pastuh nk g spa..nk melawa la..thn dpn dh 30thn la.. xmao dh bazir2 utk newborn.. nk kurus nk dpt jugak 55kg
konon nk jahit manik..dh la tangan keras..try la kan..laki aku la gatai g beli baju melayu kaler merah..aku dh beli kaler ungu..nih baju thn bile ntah.. nk beli lagi cam malas coz x keje kan..2thn sekali je pakai baju kurung..malas nk bazir..budget raya dh lari..
nih blum siap..kalu cantik aku pakai utk 1st raya..kalu x papa kena beli br la..ekekkeke.. ala biasa 1st raya bkb g mana2..saje syarat nk ambik pic.. pastuh laki aku tido sampai ke ptg..hangin je.. baju yg aku beli tuh pakai raya ke-3 coz balik umah parents la..ada open house.. lagi 1wks nk balik kelate..xsabar nyerrr

jom aiqal posing...
budak nih kalu dh tido cam pengsan..last wks xbwk stroller aduh mau patah pinggang..
tido ngan lena nyer.. dh la sekrg manja giler nk papa..ader ke nk berdukung..
nih budak yg dh bosan.. dh 5thn pun nk naik menda alah nih..
tension coz aku xteman die kat toys dept..malas..tuh terpaksa umpan...penat la bln2 posa nih
dh la sampai2 klcc mtk kfc..mengugat iman aku je time suap depa adik beradik..
terus ajak laki aku jom buka ngan kfc..laki aku mana layan..
semlm merayap kat klcc...laki aku la nk cr baju raya n selipar utk PIL aku...
aku on je bab2 jln nih..
byk sgt time leh ambik pic tp camera lak wat hal..time tgh sesak nih la wat hal..ntah thn bile la laki aku baik hati nk beli camera lagi
camera aku nih kejap ok kejap jd camni..aduh xbest la time2 nk raya nih
aku rasa cam jatuh je la coz anak dara aku nih pantang nampak camera..abis die tekan

No comments: