Friday, September 11, 2009

b4 balik kpg

lamanyer laki aku g tinted kete..mula2 cam aku ckp xyah la dulu tinted kete..
wat pas raya..sekali nk anta aiqal time tghari giler punya panas..so aku pun paksa jugak la..
ntah la die nk ambik yg mana..iyer2 dok surf yg mana elok.. better vcool kot..mmg la mahai skit tp kang wat yg murah panas gak.. coz kerusi kan leather..ader nk ambik aiqal aisya tido aku baringkan kat kerusi..melalak die..aduh asyik lupa je nk bwk turun carseat..nk wat camne umah tinggi..mmg kena ltk dlm carseat balik la anak dara aku nih..
arini kena bukak kat luar or beli kat param je..coz xde lauk langsung dh dlm peti ais..
pastuh ingat nk ajak papa g jusco.. nk cr sandal PIL pastuh aku pun nk cr la yg murah2..macthing ngan handbag baru.. ingat malas nk beli tp cam xbest je pakai kasut hitam..
ala time raya nih je la bole beli nanti aku malas nk beli..dh mak buyung pakai sandal scholl aku je la..
pastuh cr baju tido budak2 nih.. dh uzur je aku rasa..coz cam dh lama xbeli..biasa aku yg beli..
nih xkeje kena ajak papa la.. kena la beli 3pasang sorang..yg tuh je la kot..
sandal aisya pun xbeli lagi.. xmao la beli2 kasut.. kalu xjupe kat sn aku cr kat kelate.. aku nk cr selipar yg rm10 tuh yg corak2 tuh..time aku nk nih xnampak lak..coz arituh bole die ambik selipar jiran aku...kenan betul...yg tuh senang die nk sarung..xyah susah2 nk pakai stokin..nk bukak2..

No comments: