Tuesday, September 29, 2009

1st day raya


malu lak nk suruh anak sedara ambik pic byk2..nk2 camera yg wat hal ni..

aku rasa sgt la kureng pic aiqal..keje die main je..pastuh tgk tv..sian kat ampang xde astro..kat kpg tgk puas2..mmg remote ader kat tgn die je la..
kalu kat umah parents aku mmg sape xleh nk lawan la..umah tok bah aiqal nih..ekkekeke

posing pagi raya pun sama la cam thn2 lepas..sampai adik aku pun dh bosan..
nk wat camne dh kerusi nih je la yg ok skit nk ambik pic..
tunggu laki aku kaya sponsor sofa baru..ekkekeke
iyer2 je aku jahit manik baju kurung kaler merah..sekali cam xbest je..so aku rembat la baju mak aku..dh siap2 manik lagi.. bole la..takat nk jln2 kat kpg nih..pastuh ambik pic..pastuh salin baju lain..kekekeke..camtuh la seperti biasa 1st daya raya
seperti 6thn yg lepas..1st raya still la kat umah belah laki aku..
bile ntah laki aku nk raya kat umah parents aku.. tp aku lagi la best mlm raya br sampai umah mil.. semua dh siap..ekkeke..aku tlg2 tgk je..

1 comment:

eynda said...

Gambar adam pun selalu kurang...sebab dia selalu hilang...main sana main sini....