Thursday, June 25, 2009

Sedih

sedihnyer la.. kul 1pagi br aisya bole tido..
dok bergolek2..pusing sana pusing sn..padahal aku tgk dh letih betul..
aku nk ulik die xmao.. aku tanya nk susu x.. xnak susu kotor..
ikut hati aku yg sedih nk je aku bg.. tp bile pk.. dh die xnak.. mmg sekali je die tgk puting aku terus xmao.. tp aku tau die nk..tp pasal geli punya pasal..die tahan je..
aku wat satu botol susu.. satu botol milo..
bile aku tanya nk susu die isap seteguk milo.. pastuh baring balik.. pastuh die nk selak baju aku..pastuh tahan ckp susu kotor..uwaaaa..sedih betul la..
pastuh ckp baby nk isap.. perut mama blum buncit la..nanti buncit br die paham kot..
satu mlm dh berjaya.. so kena la cr botol or aper2 la yg aisya suka.. siap aiqal ajar aisya isap susu camne.. tp aisya tuh cam geli je nk isap puting..

1 comment:

eynda said...

Sayu pulak eynda rasa....memang kita yg akan sedih terlampau masa anak cerai susu ni...eynda dah lalui dgn adam...nanti dgn hannah la pulak....bleh ikut petua mak ira nanti....

Takpe...aisya dah dapat lebih dari cukup tu...bersyukur sebab ada anak2 lain yg tak dapat langsung rasa susu ibu...