Saturday, June 27, 2009

Ikano

mesti adik aku marah aku ltk pic die..suppose aku yg duduk kat kerusi die..bole cover skit..
adik aku lepak sekejap je..coz laki aku ader bola ptg nih.. ntah ader ke x lagi tiket wayang..iyer2 je nk tgk.. kitorang maybe g ari isnin kot..laki aku cuti..tp bole ke aisya tuh dok lama2..kalu dulu bad mood sumbat je tetek.. xbest la tgk cd..nk tgk wayang...transformer...
pastuh adik aku sibuk nk tgk transformer..dtg la jugak kat ikano..
padahal nk sgt jupe 2budak yg nakal nih..
lepas gian aku mkn stimboat.. nasib baik laki aku layan selera aku..
mak buyung kan..kalu dulu pyh skit..iyer2 tanya nk mkn aper..bile mintak g kedai selera die jugak..tuh suka peknen nih...


xde byk menda yg dicari di ikea jupe.. penat je jln2..
xpe la suka aisya lupa skit pasal nk susu tuh..

arini pagi2 dh kuar..g bekpes nasi berlauk.. biasa la laki aku time die boring ngan masakan aku ajak la makan luar..aku lagi suka..ntha peknen kali pemalas giler nk masak..
sian aisya kena xpuas tido.. semlm pun tido lambat..
pastuh xtau nk g mana..ajak la laki aku g ikano..konon nk g ikea la..
padahal aku nk kecek die mkn stimboat kat ikano.. sedap gilerrr

No comments: