Friday, June 26, 2009

Melayan anak dara xde mood

betul la ader member ckp kalu nk putus susu anak akan moody sgt
kalu x kuat semangat mmg aku dh sua balik kat aisya
time malam ok..die bgn je aku tepuk2 die tido balik..
tp time siang betul2 wat aku sedih..
langsung xmao aku hug die.. betul2 la merajuk ngan aku..
nasib baik semlm aiqal x g skolah..jiran aku ader hal xleh nk anta
so anak jiran aku pun main la kat umah.. aisya lupa la sekejap pasal nk susu
dlm kul 3ptg anak jiran aku balik..uwaaaa aisya wat perangai..
menangis..'nk susu' biasa kul 1 die dh tido..nih xmao la.. xdpt candu die..
aku xreti nk pujuk dh..bg aiskrim.. suruh aiqal pujuk.. wat milo n susu sentuh pun x..
pastuh dlm kul 4ptg die dtg kat aku cubit aku..marah betul la..sayu hati aku.. pukul2 aku la..pastuh nangis2 aku tepuk terus tido.. kul 6ptg br bangun..
mlm td pun resah je nk tido..kalu x aku selak je terus tido.. sekrg manja ngan papa la.marah kat aku..
so aktiviti arini nk suruh die pilih botol kesukaan die n nk cr susu yg maybe die suka kot..
tak pun dlm 1wks ni kena la ader vitagen ke..laici feveret die..so mengamuk je aku sua la minuman..coz mmg langsung xmao isap susu ngan botol or cup tuh

No comments: