Monday, June 15, 2009

Celoteh2

Malaz sungguh la nk update blog..
padahal weekend lepas xde wat menda pun..
ari jumaat ptg dh g shah alam..saje la bwk budak2 nih jupe aunty sya die
padahal aku mengidam nk mkn steambot kat ikano.. kalu ajak laki aku mmg xde harapan..
tp aku tgk kat kedai tuh dh ader tanda halal la.. sedap tau steamboat kat sn
parents aku pun suka..nih adik aku la yg ajar..dh la jauh nk g sendiri..
so bile laki aku xde je mmg wat plan la ngan adik aku..
ader la rembat 2helai kimono dress kt kedai luv it..ader ke adik aku ckp tuh kedai feveret aku..siap bgtau kat mak aku lg..ingat nk cr maxi dress..tp xde yg cantik..nanti2 la..perut pun bkn besar lagi, nanti perut dh besar nk mtk ngan laki aku beli la.. iyer la kat kedai tuh murah berbanding tempat lain..
pastuh nk jln2 kat the curve pun pyh..aiqal wat perangai.. nk makan aiskrim baskin robbin..hangin aku.. pastuh nk 2 lak tuh.. kalu ngan laki aku xde lak die wat perangai camni..ngan aku je.. mcm2 dh aku beli kat aiqal 3hari laki aku xde.. mcd la..kfc la.. menan la..
pastuh ari sabtu lepak2 kat umah adik aku je..
kitorang mlz nk kuar..ptg br aku gerak blk ampang..mlz nk blk ari ahad..umah sepah2..kang nk ambik laki aku lagi.. tau je la sejak dh tau peknen jd malas nk kemas umah..
ari ahad ambik laki aku kat ofis die dlm kul 5ptg..pastuh g tgk umah jap.. anta kipas..bising dok bunyi2 kat boot kete..dh la boot kecik je.. dh settle dh umah aku.. so this week kena cr kipas n lampu utk hall.. dh byk kedai g tp xde kenan.. langsir pun mak aku ckp dh siap.. tq mama..
so bole la kot pindah bln 7 nih.. nk basuh2 pun bole la kot..
aku suka tau kalu laki aku g kursus..nk tau knapa..biasa ofis laki aku mesti panggil Dato Dr Fazilah Kamsah.. sehari bg ceramah dh 10k..best nyer la.. aku suka coz Dr Fazilah Kamsah mesti nyer la citer pasal hubungan suami isteri.. laki aku citer suruh mandi bersama isteri..pastuh kalu ader anak mandi sekali la ngan anak..xde la bogel tp pakai something kan.. so laki aku pas balik kursus nih ader la skit2 romantik..tau2 je la perangai laki aku camne.. suka la aku kan..kekekekkeke.. nih nk mintak aper2 pun senang la

No comments: