Sunday, June 21, 2009

Aktiviti hari Ahad

aku nih pun dh penyakit cam eynda..xleh tgk cermin..suka benor ambik pic..
n laki aku cam tau2 je tahap meroyan aku..
kat umah br nak ader cermin besar kat hall n bilik, br je discuss harga ngan kawan die.. uwaa...puas la aku menilik nanti...
lupa lak nk stori..tudung baru.. ala aku beli kat pasar mlm je..teringin gak nk pakai hok ariani..blum ader rezeki.. nih murah je rm22.. sedap lak pakai..next wks nk beli lagi.. kalaer lain la pulak..housewife kan beli kat pasar mlm sudah..coz leceh betul pakai shawl aisya sibuk nk tarik.. letih aku lilit2


Aktiviti hari nih basuh umah..bkn aku la yg basuh..suami tercinta la..
xkan nk suruh aku basuh.. mak buyung mana leh keje2 berat2..
aku jaga anak2 je la..sihat laki aku.. tp aku pun xlarat gak..dh la umah tuh panas..
aiqal n aisya buas xhengat2..letih aku nk menjerit.. takut jatuh je lantai dh la basah..
pastuh kejap2 nk mandi.. panas kan..
pastuh ptg laki aku ajak g klcc..nk cr suar n kasut..aku ikut je la..
padahal xlarat dh nih..hajat hati konon2 nk mkn kat chilis..
peknen kali nih xbrp lalu la nk mkn masakan sendiri.. nk mkn kat kedai je
tp sian lak kat aiqal nk mkn sizzling..lain kali la..dh la tghari die xmkn nasi...
kalinih laki aku yg shopping..aku xde mood..bole die offer aku jeans.. aku ckp blanje aku maxi dress je..nanti tunggu perut dh boyot.. passtuh dh request nk crocs..nk olivia.. kaler coklat ke.. td kalu aiqal nk kasut crocs mmg aku tumpang sekaki..sekali budak tuh nk spongebob la..mana la ade..puas aku pujuk ambik yg batman..cantik gak..xmao..pasal dlm kepala die nk pujuk laki aku beli menan transformers..tunggu besday yerk..xpun mama beli yg petronas je..kekekkee

1 comment:

eynda said...

Satu geng la kita hehe...dah cakap kat hubby rumah kita nanti banyak cermin....dlm bilik kalau buat built-in wardrobe harus la cermin besar kat wardrobe tu...kalau boleh sama size dgn wardrobe kekekek....kita tengok dia approve ke tak nanti :-p