Sunday, June 21, 2009

Hepi Father's day

Hepi Father's day papa..hrp menjadi papa yg baik kat anak2 kita.. hrp2 akan sayang n menjaga kitorang semua.. sayang papa

Selamat Hari Bapa.. nih la abah aku yg tersayang.. Dato Hj Abdul Wahid bin Hj Abdul Ghani..

thn nih 6othn.. actually abah aku ni xsihat sgt.. diabeties n ader prob skit ngan tulang belakang.. abah aku bkn leh jln sgt.. lepas je pencen terus sakit..kalu x abah aku yg org yg jarang demam. xde la mc2 nih.. hrp2 abah sihat cam dulu2..senang la nk g holiday.. still pending nk g umrah.. iyer la nk jln pun sakit kan.. sekrg still berubat la..


ikutkan aku rapat jugak la ngan abah..coz kalu thn ader exam..dr upsr sampai spm..abah la yg akan teman aku studi..nk hrp aku studi mmg buku yg studi aku kot.. so memalam abah la teman..biarpun die kdg2 tido tp die still dok dlm bilik aku.. esok nk g keje nih... pastuh aku selalu teman abah g pasar ke..kedai ke..coz mama mls nk kuar.. even dulu aku nakal la jugak..tp abah still pendam.. mmg dulu zaman2 remaja nakal yg amat.. sedih la pulak ingat ape yg aku dh buat kat abah..

aper2 pun kitorang adik beradik doakan abah sihat cam dulu2..


1 comment:

dewi said...

takpe yang penting kita berubah.. suka tgk ko happy, peknen lagi? wahhhh aku bila lagi? hehehe