Thursday, June 25, 2009

Aisya stop BF

td kul 6ptg last aisya breastfeed..aku lak rasa sedih..uwaaaaa
mak aku ajar bg last susu kat die ikut hari die lahir n time..so aisya lahir kul 5.50ptg ari khamis..
ingat nk tunggu gak die 2thn bln dpn..tp cam xlarat je aku nk tunggu lagi sebulan..
nk tau aku bubuh aper kat tetek.. aku bubuh nescafe..xtau nk ltk aper..sekali nampak nescafe coz aisya mintak susu pas mandi mlm td.. terus aku tepek la kat puting..
aku tunjuk kat die puting yg kotor ngan nescafe..
aisya cam geli terus xmao.. aku ckp camne nk isap kotor nih..
so dr kul 6ptg td xisap lagi la..
aku gatai gak tanya aisya nk susu x.. die jwb xnak susu kotor..
cam sian la pulak.. dh 2thn aku bf die.. aku lak yg sedih.. kejap2 dtg kat aku ckp..'mama susu kotor' uwaaaa sedih nyer..
sebenarnyer teringin sgt nk menyusu 2anak sekaligus..cam best je..tuh nk peknen awal2.. tp xde rezeki.. xpe la atleast aisya dh menyusu sampai 2thn..

1 comment:

CS @ Mama AA's said...

waktu pregnnt Adam dulu Auni masih nenen... sehinggala Adam lahir seminggu baru berhenti... mcm2 buat tp Auni x nak henti he3...

akhirnya pakai limau nipis huhu cian die.... mama yg nangis balik