Thursday, June 11, 2009

KAIN2

org lain dh lama pakai baju tgn kembang2 nih.. aku dh lama teringin..
tp sejak dh xkeje nih..malas nk beli.. iyer la pakai sekali pastuh terperuk je..tuh malas nk jahit..
akhirnya dpt jugak aku beli.. rm150..ok la kan..ader beeding2 skit..
pastuh risau cam xleh nk pakai utk raya je
bole g ambik size 38.. hrp2 xgemuk la peknen kali nih..berat sekrg 58kg..
xmao la cam dulu..membesar bagai johan..ekkekeke
nih mak aku beli jubah.. cantik kan..rm90..beli kat c4 wangsa maju..
ingat raya nanti nk rembat gak..kalu perut dh buncit la..sekrg nih masih dh berjaga2..
fobia betul la.. pasal xsangka peknen..aku dh la melasak xingat..
nih masa merayau2 ngan mak aku..dh lama nk beli kain japanese cotton utk aisya..
mahai kan..xdapek nk g bandung.. beli kat sn je la.. semeter rm25.. pastuh ader promosi buy 1 free 1.. so dpt la 2helai bj raya utk aisya.. mak aku la yg jahit..
kalu corak2 utk budak2 murah skit.. utk org dewasa nih rm45.. ala dh xde budget arituh.. buy 1 free 1 gak.. aku dh beli baju kurung ready made..kalu xbeli lagi confirm dh rempah..sejuk kan kain die..
campur je la satu N3..malas nk wat asing2..pasal kain je
nih aku pilih kain langsir utk bilik aiqal n aisya..malas dh nk g cr kedai lain..
g beli kat nagoya je..murah je.. nanti2 la ekonomi dh ok bole beli kain lain..
sekrg semua sekali debuk nk beli.. xleh la nk beli yg mahai2..

3 comments:

-iLLa- said...

kak,bj yg pic 1st tuh beli mana??

sahira said...

carefour wangsa maju

Jo said...

congrats farah!!