Sunday, March 22, 2009

Rumah Kelahiran P Ramlee


nampak x dukung baby tua nih..sian die jatuh dr kerusi
nih gara2 merajuk laki aku xmao ambik pic ngan die..
laki aku busy ngan phone..
sakit seh die jatuh mendusp bunyi..n dagu lebam skit..aisya pun dagu lebam gak..jatuh kat hotel..
anak2 aku mmg sgt la xreti duduk diam..penat aku..
aisya tgh sedap tido..
ingore bj aku yg aku rasa cam xkena..pelik lak pakai inner merah.. inner hitam sudah bucuk la..
pastuh baju yg tinngal kaler hitam..penang tersangat la panas..mmg xleh thn...
aiqal lak masa nih excited nk bergambar..
semua menda die nk ambik..
letih lak aku nk explain nih umah sape..nanti aku kena remind kat die time citer p ramlee
tempat nih laki aku excited nk singgah..tuh pun pasal salah jln n nampak signboard..terus la singgah..
konon2 peminat P Ramlee la..

No comments: