Wednesday, March 4, 2009

ntah aper2

dh settle jogging 1jam.. sakit lak kaki nih..
xleh nk jogging beriya sgt..
nk kena suruh laki aku urut nih..
berat still 58kg.. paha nih pyh betul nk susut..lemak tepu betul..
arituh laki aku beli levis..so gatai2 la tanya ader x size 28..hampeh ader 2 jenis je
menci tau..mmg levis nih utk pompuan kurus je ke
so tangguh dulu la impian nk beli levis.. tp berkenan betul ngan levis 501 yg laki aku beli tuh..
hrp2 b4 peknen dpt la aku beli.. bile ntah nk peknen..
every mths dtg jugak cik P aku tuh..
tp ader la jupe kawan2 yg dlm 6bln xjupe kan..
semua ckp aku dh kurus..
akak sorang tuh satu class ngan aku last semester..kira last jupe bln 10/08 la..siap jeles aku kurus..mmg dulu aku gemuks la kan..
pastuh akak sorang nih aku kenal die masa aisya admitted kuning..kira umur aisya la aku xpernah jupe die.. pun ckp aku dh kurus pas beranak..iyer la pas beranak berat aku kan 74kg..sekrg dh 58kg mane xberbeza nyer..
ok la laki aku nk g keje..nk settle keje umah lak

No comments: