Sunday, March 1, 2009

Aktiviti last wks

nih post mama yg perasan..
pantang nampak cermin panjang..
kat umah xde...nih kat umah adik..
aisya tido masa katil sampai..
pas aisya bgn aiqal ajak la adik die tgk katil..
budak tgk berangan nk tido sorang2..
siap tanya bile nk pindah nih..
katil aiqal dh sampai..
merah giler jdnyer.. so bilik aiqal nih kena la cat br..
sakit mata aku tgk...punya la sengih aiqal..
tilam je lum beli..coz ntah bile la kitorang nk duduk sn...


mkn time..
panas giler dok kat sn..nih aisya la punya pasal nk tgk luar..
berpeluh2 den..
mood nk shopping xde..so aku la yg jaga anak2..
laki aku g cr brg2 die..
tp baju utk anak2 cantik2 la..geram jugak..tp pasal xde mood
so xbeli menda..
guess pun tgh sales..tp pasal xde mood so lain kali je la
last weekend mmg busy ngan aktiviti..
penat giler..xreti dok umah.. blk umah mandi2 kuar balik..
ngan teman papa cr suar die..teman die main bola.. g tgk bola kat shah alam..aku x tgk pun..mane minat bola.. lepak umah adik aku lagi bagus..

No comments: