Monday, March 16, 2009

Baju lagi

nih baju kurung moden masa kahwin 6thn lepas..muat balik..
suka la aku..so raya thn nih bole la jahit baju kurung moden
teringin gile bile tgk member forum pakai..sape lagi kalu bkn juju..mmg kena je ngan body die..
jeles tau..
nih kat beli kat ou masa merayau2 ngan adik aku arituh..
sekali laki aku xapprove..die kata vogue sgt..ader ke..perli la tuh..
kena kurus lagi br leh pakai...
seisi tayang baju baru..kekekkee
nih beli online..hampeh betul..aku beli 2 helai..sekali ader sehelai
malas nk bising2..pasal guna pos express kan..ltk je kat dpn umah aku masa blk kpg arituh
nasib baik murah..kalu mahal mau hangin jgk..dok cr baju tgn panjang..mlz la dok pakai inner je..
pastuh cr kaler plain..baju aku byk yg corak2..ader byk kat mall tp harga bj tgn panjang nih mahai la..menci betul tau..
aku nih addicted betul beli baju online sekrg..nasib baik xde duit..kalu x harus..kekkeke
cuci mata pun ok la..tp hati tuh geram je..

5 comments:

Anonymous said...

oits makcik! kelasss dah slim taw!!!! weh baju hitam online ni ko beli kat mana??? lawa sehhhhh! aku pon la ni nak carik yg lengan panjang..tutup lengan aku yg besar gajah ni!! hahahahahahahhaha

J u l i a 。.゜✿ said...

farah... juju tu bukan aku tau. ko salah orang =P

Ayu Miskim said...

wahhhh dah kurusss...siap boleh pakai baju kawin lgk..
aku pun ada soalan sama cam juju..
mana ko beli baju online tu?baper hengget? lawa aku tgk, n sopan..bagi la url ek...

sahira said...

salah tgk rupanyer..ingat ju..sekali juju la..sori ju..ekkekekeke

CS @ Mama AA's said...

wa.... sgt suke bergambo dpn cermin ye.... hehe