Sunday, March 22, 2009

Holiday 2nd day

nih la muka budak suka merajuk..ader je xkena..
salah aku ke dulu aku selalu ikut kehendak die..
sekrg semua aku xbg.. pasal aper yg die mtk tuh mengarut2..
ke mmg budak lelaki mmg camni..

nasib baik ader brother yg naik kuda nih offer nk ambik gambar kitorang anak2 beranak..
nk pujuk kitorang naik kuda la tuh..ntah la brp hengget..xkuasa aku nk naik..
anak2 aku lagi la penakut nyer..aiqal biasa naik poney je..kecik skit..
ader suruh ambik aiqal ambik pic aku..nuh jauh sebatu die duduk masa snap pic..
hangin aku..bile aku suruh dkt skit..siap menjwb camni la br cantik..
nih br lepas breakfast.. nk mkn pun pyh pasal aiqal xsabar nk main kat pantai
susah la aiqal nih pasal mkn.. mkn cereal pun xmao..aisya suka je..nk2 ader bihun n sup..laju je..

baju2 nih br beli kat free market..main ambik je psl malas nk pilih2..
org pun dh start ramai..budak2 ni puh cam dh rimas..
xbeli menda pun.. jln2 cuci mata..
susah la nk cr makan..last2 mkn kat kfc je..malas nk kuar ngan kete
tau je la laki aku tuh pyh skit bab mkn2 ni..kena ader cop halal..
kalu kedai2 mkn yg mencurigakan mmg xdpt la.. siap ckp nih mesia ke hong kong
maxi dress pun byk..tp byk yg kain cotton..aku dh ader 2..nk cr yg jenis kain licin tuh.tuh pun pakai time holiday je..
laki aku gelak aku pakai maxi dress nih..kena tunggu peknen la br leh pakai..
bile aku nampak org pakai aku tanya laki aku kalu aku pakai kena x..kena kurus skit lagi..menci tau

No comments: