Saturday, March 28, 2009

Aktiviti Weekend

pagi nih ingat nak goreng bihun..dh rendam pun bihun..bwg semua dh tumbuk..mmg nk tumis dh sekali aiqal ckp nk breakfast kat luar..nasib baik xtumis lagi..
pastuh laki aku ckp jom la sekali tgk umah..awat la ckp awal2..aku tanya die wat dek je..
b4 tuh g pasar tani..best nyer..ikan fresh2 tp cam malas lak nk patah balik simpan kat umah..next wks kena g gak pasar tani tmn melawati..byk pilihan..
g pasar tani nk cr kot2 ader pokok2 nk tanam kat umah br..sekali papa g beli pokok daun limau purut n serai..padahal kat bwh umah nih jiran ader tanam...
suppose arini nk suruh org ukur utk kicthen cabinet sekali org tuh busy..so next wks la..duit pampasan pun dh dkt 16k dpt..so laki aku cam nk duduk la dlm masa terdkt..
sambil2 pk kete aper yg die kena beli..
nk masuk umah baru kena beli kete baru..coz susah la satu kete.. die dh la selalu outstation..pastuh aiqal nk g school sape nk anta kan..
pasal bab kete aku dh letih nk discuss ngan laki aku..buang karan je..die sendiri pun xtau nk beli kete menda..aku ckp susah civic 2.0 sudah..xyah penin2..
dh kul 6ptg..cam biasa aiqal ajak main kat bwh la.
laki aku cam biasa g main bola..pastuh mlm main futsal lak
camne la xsakit pinggang..

No comments: