Sunday, March 22, 2009

Holiday In Resort Penang


nasib baik ader tempat kids club nih..bole la pujuk aiqal xbg mandi..
tuh pu mulut xberhenti2 ajak aku naik bilik ambik baju
sekrg kalu aku xikut kehendak die mesti ckp 'xnak kawan mama' aku balas la xmao sudah..
makin manja n makin mengada2..hangin aku..
sekrg aiqal dh malas nk ambik pic mama die
ikut mood..kalu die ckp malas..mmg xde harapan la..



kalu dh nampak mana leh tahan kan..
cam serba salah je nk mandi..mengamuk la bujang aku nih..main pasir sudah la..

pas bermandi2 manda die Carnival terus gerak g Penang
dh booking kat Holiday In Resort..sebelah je ngan Hotel yg eynda stay..ekkekkeeke
kalu g time sama leh jupe eynda.. excited la bebudak 2 org..
tp view x best..xmenghadap pantai..bole tgk org lalu lalang je kat free market tuh..
pastuh aisya sibuk dok sebut 'kolam' nampak pelampung..
xsempat nk panas bontot aiqal dh resah..nk mandi pool or pantai
padahal masa tuh dh nk kul 7.. bwk la jugak aku ckp tgk2 je,..mandi esok.. papa dh penat drive
eynda leh x ajar camne nk uplod pic cam eynda wat tuh..puas dh godek..xdpt jugak..

No comments: