Tuesday, August 25, 2009

Puasa

lagi malas rupanyer nk wat N3 bln pose nih
iyer la start posa semua tido awal..knape coz semua telan ubat batuk...so semua sudah laluk..
batuk xbaik2 lagi..tp xde la teruk sgt..cuma xbaik sepenuhnya..aiqal kena puff inhaler balik..kdg2 semput die dtg..ubat kat umah nih dh mcm2 jenis..asyik g klinik je..aku pun naik menyampah nk telan... pastuh pas sahur telan lagi.. azan je subur aku solat terus laluk balik..ader tuh aku xanta laki aku kat dpn pintu pun..mmg xleh nk bukak mata..aper punya isteri la.. xsolehan betul..
menu buka pose..biasa2 je.. xde berlebihan.. ingat even peknen nk jaga mkn..xmau mkn byk2..
aktiviti sabtu n ahad..biasa2 je..laki aku terlebih rajin nk tanam pokok2 kat umah baru..
aku tlg tgk je coz mmg xlarat.. nanti dh cantik br ambik pic jekr..
menu arini nasi minyak..tp aku rasa cam xjd je.. tp aisya suka la sgt...feveret kan..
xbeli kat param pun..beli air je..yg tuh je yg laki aku berkenan...camne aku nk tinggal die 1wks nih..
this wks nk cari baju melayu aiqal la...awat la thn nih xberiya sgt.. sederhana betul la..
adik aku ajak buka pose kat hotel..tp aku tgk punya la mahai.. dh ckp kat laki aku.. sekali celebrate anniversary kitorang yg ke-6..xtau la die nk join x.. coz semua rm80 keatas..rasa cam membazir lak.,tgk la camne den non.. aku dh pujuk kaw kaw laki aku...

4 comments:

eynda said...

Sama la...bulan pose macam malas nak buat entry kat blog...kalau ada pun macam tak reti nak mengarang jek :-)

dewi said...

farah kat de palma ampang RM58.. try check balik.. tapi aku dah survey..

sahira said...

dewi sian lak adik aku jauh dtg ampang..every yr mmg buka kat de palma or KDE je.. coz paling murah n dkt ngan umah..ingat thn nih nk g tempat lain..tuh pun kalu laki aku nk melayan

sahira said...

eynda ira lak kalu xde pic cam xde idea lak..sekrg lak malas betul nk pegang camera