Thursday, August 20, 2009

Balik kpg awal

serba salah nih...laki aku offer aku blk kelate awal..13hb.9
naik flight la kan.. ikutkan mmg la suka
kalu ckp ngan parents aku lagi la diorg suka
bole wat biskut raya ngan mak aku..bole buka pose ngan parents aku lama skit
xde la aku nk wat mulut muncung bile ajak laki aku balik kota bharu..
tp cam serba salah lak nk tinggal laki 1wks..sian lak die nk buka pose n sahur sorang2..
tp susah tau die nk offer camni..sian lak die drive kelate sorang2..
kena beli cepat..semlm tgk MAS 3 beranak dkt rm250..ok la kan..
serba salah nyer..
dh 6thn kahwin 1st hari raya xpernah raya kat umah parents aku..dulu nangis jugak..sekrg dh redha..malas nk gaduh2.. tp still wat mulut muncung la.. iyer la laki aku adik beradik ramai..8org.xleh langsung nk bertolak ansur..malas la nk gaduh2..biasa aku
ikut hati mmg nk beli je tiket tuh.. nanti aku fikirkan..

1 comment:

dewi said...

selamat berpuasa.. pas raya jumpa tau, leh amik gambar mak buyung hehehehe!! leh beraya di rumah baru ko.. n kim salam kat mak ayah ko ya!!