Monday, August 31, 2009

Penat

semua pic nih aku cilok dr FB adik aku..malas giler nk bukak camera.. pulak tuh camera aku wat hal lak.. nih ader ke peluang nk beli baru..cam xde je..kekekeke
aisya mkn byk..suka die ayam penyet..adik aku ckp die suka ayam penyet kat sn dr kat the curve.. org ramai...yg kitorang order lambat sampai..


cuti 3hari cepat je berlalu..penat rasa badan..iyer la mak yung kan..masa berjln tuh seronok la dh balik umah aduh penat nyer.. arini sakit kepala la...cam xcukup air je..kembung perut minum air suam..
byk aktiviti 3 hari nih.. bukak pose kat warung solo..betul ke nama ntah..mkn ayam penyet..kwn laki aku la suggest nih..aku hairan gak coz b4 nih aku ajak xpernah die nk layan.. aku tau la taste laki aku camne...so 1st time la mkn kat s2...n adik aku yg dk shah alam pun sibuk nk join.. masa tuh kitorang kat klcc.. puas pujuk ajak mkn kat chili's tp tgk org punya la ramai tgh beratur..pastuh laki aku menyesal xmkn kat chili's..tuh la lain kali dgr ckp selera mak yung nih..makan 4org kat s2 kena rm105.. die rasa la mahai coz xkena ngan selera..
nih adik aku ajak buffet kat intai2 lak..tgk la dek non budget dh lari nih..
pastuh ari ahad g jln tar...aku sgt2 la suka coz dh lama giler x g sana.. pergi nih pun coz laki aku nk cr karpet kat jakel.. coz kitorang ajak adik beradik laki aku bukak pose kat umah br.. xkan nk duduk atas lantai je.. pastuh cr bj melayu aiqal.. tudung uwaaaa byk nyer.. kalu la aku byk duit cam nk borong semua..bj ready made pun.. tp aku dh beli baju kat c4 wangsa maju..sgt2 la menyesal..






No comments: