Monday, August 3, 2009

Baju2


iyer2 kirim dr jakarta..sekali kat c4 ampang..aku jupe jubah ke maxi ntah la..
bole la aku wat raya.. nanti raya mesti perut dh buncit..ingat nk beli lagi..murah giler rm49..mane aku xterus ambik..
nih utk aku n laki aku..blaus..aku krim maxi mak aku xjupe..
pastuh telekung
ala terbalik lak pic baju nih..malas la nk edit..
nih hasil belian tok ma kat jakarta..bole la wat baju raya...
tok ma beli dress je kat aisya...aku xtau la die nk pakai ke x..
thn nih xberiya sgt nk beli baju2 jln nih..coz anak2 aku time raya aiqal suka pakai bju melayu..siap basuh dh kering pakai balik..sama gak aisya..so xde la beriya sgt nk beli..
nk2 gaun2.. aisya tuh bkn suka sgt pakai..nak2 die tgk aku pakai bj kurung lagi la die nk sama ngan aku.. so baju2 biasa2 anytime bole beli..sales bile2 je kan..
malas lak nk citer pasal PD..mood holiday dh abiskan...penat je xabis2 lagi
nih hadiah aunty sya bg kat aisya...tp sandal nike tuh aisya xpandang pun..
dok la kelik crocs dora...suka sgt2..ingat br nk beli utk raya..

No comments: