Saturday, August 15, 2009

3D


iyer la g awal AP..ingat bole la dpt giliran no.1 sekali no.8.. g spital swasta pun lama jugak menunggu..dh la g sorang2 bosan..bwk 2beradik tuh aku lak yg meroyan nk layan
lagipun aisya demam so sgt2 la bahaya bwk g spital
juju ader bgtau dr marlik dh ader 3D..dulu time aisya xde pun..bosan je 2D..tp anak aku nih xmao tunjuk muka..nih buas dr marlik dok godek.. aku tunjuk kat aiqal..die ckp nk adik boy..kalu boy bertambah la meroyan kalu buas cam aiqal..
punya la kedekut aku xambik ubat pun..so kena rm105 je.. masa 2D dulu xde pun charge rm30..dulu kena rm65 je.. kalu ambik ubat pun mahai..baik aku beli guna kad medical aku.. obimin je kan..pastuh neurogain tuh aku tgk kat farmasi rm30 je..AP charge sampai rm60.. lagisatu sbb aku nih mmg pemalas nk mampus mkn ubat..selalu xabis..bazir je kan..
baca psl rehan..mesti penin kan.. xtau nk decide nk beranak kat mana..
aku cam nk beranak kat kelate..cam nk sorang anak aku i/c kelate.. tgk la camne..psl edd aku 18.1.2010.. hrp2 dp 16.1 sama besday ngan aku..dh start skolah.. beranak kat kl pun ok jugak.. xkisah la.. tgk la camne nanti.. aku bab2 jaga nih... mmg hrp kat parents aku je.. tp dulu pun byk keje aku wat sendiri..kang masa tuh mak aku still mengajar.. so xde la susahkan mak aku sgt.. so kalu mak aku xde pun bole kot handle.. nk mtk tlg kat mil aku..cam xde harapan..kekeke..jahatkan.. xpe la biar aku susah sendiri.. sendiri peknen sendiri jaga la kan..

5 comments:

dewi said...

awal sket boleh.. 9.1 leh sambut bday sekali ngan aku.. hahahaha

J u l i a 。.゜✿ said...

hmm baby ko tengah hisap jari ke tu ? =)

sahira said...

ntah la ju.. xisap td tangan tuh tutup muka.. puas nk tgk muka..ko nyer due fate bile ju

J u l i a 。.゜✿ said...

aku due tahun depan 14 feb !!

eceh perasan nak valentine, actually on 17th feb. hopefully semua selamat.

fara...kat kuantan neurogain mahal gila. rm54 aku dapat kat sini. ko bertuah kat sana harga rm30 je. =D

sahira said...

kira anak aku tua sebulan la dr ko yerk..

aku pun xbeli lagi neurogain tuh..nanti nk g cr balik..arituh rugi lak xbeli..tang2 naik harga jugak kot..