Tuesday, August 18, 2009

Demam2 pun layan

demam pun bkn leh relax sgt
kang tertido lebih sakit kepala lak.. aisya dh baik..cuma batuk n selsema skit
tp jeles yg amat bile aku picit2 aiqal..lap2 badan aiqal.. dh la aiqal tuh time demam manja betul..
aisya dok wat lasak cam biasa..melalak la bujang aku tuh..
aku nih konon2 nk wat asignment tp xlarat la..tang nk pk je terus jd jamm..
konon2 la layan FB bole lak..
best lak td jenguk2 blog..ramai jugak yg dh start shopping..
kitorang sederhana je kot.. baju n suar anak2 dh beli skit..pastuh campur yg tok ma kasih ok la kot..cuma nk cr crocs utk aiqal je kot.. die tuh bkn nyer nk pakai kasut..membazir je beli yg mahai2.. nike thn lepas nyer masih cantik lagi..bole kira la brp kali die pakai
td g public bank bayar downpayment kete..uwaaa cam mau nangis lak time aku tulis jumlah die..tiba2 sayang lak duit..
bkn byr guna duit aku tp duit laki aku dlm account aku..
pastuh ingat nk g JPJ leh cr no.plat cantik skit..tp kitorang xlarat la sgt2.. so hentam je no.plat yg mana pun.. parents aku dr dulu dok bodek ambik la no.50.. family aku mmg fanatik no.50
dh lama booking kete sampai time nk raya lak.. mmg aku xleh nk demand lebih2 la dr laki aku utk raya.. kang die perli aku.. nak sgt kete baru..
maybe paling awal dpt ari jumaat or isnin dpn..
biskut raya ingat cam nk wat la thn nih..tgk la kerajinan camne..
ala yg simple je..cam cornflakes madu..biskut nestum.. ingat kalu rajin biskut sarang semut..
kalu aku xrajin makna nyer last minit aku beli kat giant..cam thn lepas..kekekkee

5 comments:

Ahmed Razman said...

beli kereta apa Farah? Honda Accord ke?

sahira said...

honda civic je..mahai sgt accord tuh..kekekke

dewi said...

mak buyunggg, rindu kat ko.. lama tul tak jumpaaa :)
nak amik gambar masa ko memboyot hehehe

Ahmed Razman said...

oo cool.. civic lawa

sahira said...

ala xde la boyot sgt lagi..br 4 bln kan..tunggu la pas raya...