Friday, July 3, 2009

Wayang

semlm tgk transformers... aiqal la dok ajak..pastuh ckp ngan aisya xyah ikut.. sian lak..dok la ckp kat papa..nk ikut2.. coz nih 1st time aisya tgk wayang..masa upin n ipin aiqal xexcited nk tgk wayang.. risau gak nk bwk aisya..sejak 2 mejak nih buas sgt..nak2 xleh nk nyoyot lagi la aku risau..kalu dulu buas2 sgt sumbat je.. mmg buas pun2.. xreti dok diam..hangin aku..nasib baik buas tuh setgh jam je..pastuh tido.. selamat aku nk tgk wayang.. sejuk n gelap kot..tuh die tido cepat.. aiqal excited giler.. nak2 kuar bumbebee.. feveret die.. pastuh ajak nk tgk ice age lak..xtau la nk bwk aisya ke x..
aktiviti esok aper lagi..pasal umah la..
kena siapkan la aper2 yg patut
coz mak aku suruh wat sembahyang hajat n tido kat umah aku 10.7..next wks la..
xpindah lagi pun xpe.. ntah bile nk pindah pun xtau..kemas kat umah nih pun aku xsiap2 lagi..
xlarat la.. wat skit2 je..penat aku stop..

3 comments:

eynda said...

Hati2 nak kemas2 barang nak pindah tu....jaga kandungan....eynda dulu sebab pindah le kena masuk ward 1 malam hehe....

sahira said...

tuh la eynda..risau gak..laki ira pula dok bising awat xkemas2 lagi..satu bilik tuh dh penuh ngan brg2.. wat keje separuh jln..xlarat..ingat nk tunggu mak dtg bole mtk tlg..

dewi said...

cepat cepat la pindah leh makan tghari kat umah ko.. hehehhe